Botiga

Xampú sòlid amb camamil·la i cúrcuma IDEIMPERFECTA. Per a cabells amb tons clars – 70 g

12,00

El xampú sòlid amb camamil·la i cúrcuma Ideimperfecta és perfecte per a potenciar la lluentor dels cabells de tons clars, rossos o rogencs.

Es tracta d’un xampú suau, indicat per a tons clars de cabells.

A més, tots els ingredients emprats en l’elaboració d’aquest xampú són vegans.

Pes aprox.: 70 g.

Fet a mà a València.

Esgotat

Descripció

Xampú sòlid amb camamil·la i cúrcuma IDEIMPERFECTA. Per a cabells amb tons clars – 70 g

 

INGREDIENTS:

Tensioactius suaus derivats del coco, aigua floral de rosa damascena, oli d’ametles dolces, pols de camamil·la, betaïna de coco, argila de caolí, henna neutra, pols de fulles de cúrcuma, inulina, oli de flor de ylang ylang, linalol*, benzoat de bencil*, farnesol*, geraniol*, eugenol*.

 

INCI:

Sodium Cocoyl Isethionate, Rosa Damascena Flower Water, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Chamomilla Recutita Flower Powder, Coco-Betaine, Kaolin, Cassia Italica Leaf Powder, Curcuma Longa Leaf Powder, Inulin, Cananga Odorata Flower Oil, Linalool*, Benzyl Benzoate*, Benzyl Salicylate*, Farnesol*, Geraniol*, Eugenol*.

 

* Present de manera natural en els olis essencials.

 

CONSELLS D’ÚS:

  • Fregar la pastilla humida sobre el cuir cabellut mullat o a les mans fins a obtindre espuma, llavors llavar com de costum i esbandir bé.
  • Quan el teu xampú haja quedat tan xicotet que ja no pugues utilitzar-ho còmodament, fica el o els trossets de xampú dins d’un saquet de sisal natural, banya bé el saquet i utilitza-ho com una esponja per a rentar-te els cabells, d’aquesta manera aprofitaràs fins al final el producte.
  • No ingerir, evitar el contacte amb els ulls i mucoses.
  • Mantindre allunyat de la humitat per a la seua millor conservació.

 

PROPIETATS:

  • Aigua floral de rosa damascena. Hidrata, estimula la regeneració de la pell i ajuda a restablir i mantindre el seu nivell de Ph òptim. Adequat per a tots els tipus de pell. És un gran antioxidant natural.
  • Oli d’ametles dolces. Repara i enforteix els cabells maltractats. Prevé les puntes obertes.
  • Pols de camamil·la. Aclara els cabells de manera natural i sense ocasionar danys en la cabellera. Amb la camamil·la es poden obtindre uns bonics reflexos daurats en els cabells sense la necessitat d’haver de recórrer a coloracions o tints que afeblisquen les fibres capil·lars.
  • Argila de caolí. Elimina impureses, contribueix a regenerar les cèl·lules de la pell i a desobstruir els porus.
  • Henna neutra. Es tracta d’un excel·lent tractament per a recuperar el color natural i reparar el mal estructural dels cabells tenyits prèviament amb tints sintètics o molt secs. També permet millorar l’aspecte dels cabells més grassos, ja que equilibra el pH. Així mateix, augmenta el gruix dels cabells i aporta més volum, fins i tot als cabells més fins i lacis.
  • Pols de fulles de cúrcuma. Ajuda a combatre la caiguda dels cabells i ajuda a accelerar el seu creixement. En revitalitzar la zona del cuir cabellut també permet combatre eficaçment la caspa, així com a mantindre una correcta hidratació en la zona, evitant que es resseque el cabell.
  • Oli de flor de ylang ylang. Se li atribueixen propietats antisèptiques, cicatritzants, *seborreguladoras i estimulant del creixement del pèl.
  • No conté silicones artificials, conservants, colorants, fragàncies o perfums artificials, ni sulfats nocius per al medi ambient.

 

El xampú sòlid amb camamil·la i cúrcuma d’Ideimperfecta per a cabells amb tons clars està elaborat a mà, per la qual cosa la forma mai és la mateixa per a cadascuna de les peces.

 

Un mínim de 70 grams per unitat està garantit.

 

Fet a la Comunitat Valenciana (Espanya).

 

SOBRE IDEIMPERFECTA:

Ideimperfecta va començar sent una conversa entre germanes a la cuina, i va acabar convertint-se en aquest projecte de cosmètica natural.

 

Tot va començar perquè Irene, que és biòloga, va començar a interessar-se per la vida sostenible, conscient i respectuosa. Sobretot va començar a pensar més enllà del que li havien ensenyat, es va esforçar per fer les coses d’una altra manera i per cuidar al planeta. Així va començar a formar-se en cosmètica natural i a fabricar tots els seus productes d’higiene personal a casa. En aquell moment, Lara va ser el seu millor suport. Ella li seguia en tots els seus nous hàbits i provava tot el que fabricava.

 

Va ser llavors quan Lara, que és dissenyadora gràfica, li va proposar comptar la seua pròpia experiència personal per a inspirar al món a través de les xarxes socials. Així podria transmetre els seus nous hàbits de vida, la seua passió, els seus coneixements i sobretot la necessitat d’actuar davant la situació del planeta i el nostre consum insostenible.

 

Així va nàixer el projecte d’inspiració Ideimperfecta perquè tingues a la teua disposició productes de cosmètica natural elaborats per Irene que també transmeten aquesta filosofia. Amb ells pretenen arribar a molts més llocs i conscienciar a poc a poc a més persones perquè consumisquen conscientment productes respectuosos amb elles i amb el medi ambient.

Additional Information
Pes 70 g
Dimensions 6 × 7 × 2,5 cm
Ressenyes (0)

Ressenyes

Encara no hi ha ressenyes.

Sigueu els primers a ressenyar “Xampú sòlid amb camamil·la i cúrcuma IDEIMPERFECTA. Per a cabells amb tons clars – 70 g”