
Botiga
Pinces de roba d’acer inoxidable PINCINOX
1,00€ – 18,90€
Pinces per a estendre la roba d’acer inoxidable Pincinox.
Oblida’t que les pinces se’t cremen o trenquen a causa d’agents externs i/o l’ús. Aquestes pinces de roba d’acer inoxidable Pincinox estan fetes d’una sola peça d’acer inoxidable, per la qual cosa són tan resistents i duradores, que tenen garantia per a tota la vida.
Dimensions: 6,5 x 0,8 cm.
Disponibles a granel o en un estoig de Kraft de 20 unitats.
Fetes a França.
Descripció
Pinces de roba d’acer inoxidable PINCINOX.
Pincinox naix del desig del seu inventor, Louis Violet, de crear un objecte senzill i útil que millore la vida quotidiana: una pinça d’acer inoxidable feta a mà al seu taller de la localitat de Vitrolles des de 1970.
La seua originalitat i la seua solidesa provenen que aquestes pinces de roba d’acer inoxidable Pincinox estan fabricades a partir d’una única banda d’acer inoxidable que rep diversos tractaments per a obtindre una qualitat i resistència insuperables.
La pinça per a roba Pincinox és irrompible, inoxidable i el seu ressort resistent el converteix en una pinça en la qual pot confiar. No hi ha risc de trobar una pinça trencada o gastada, com sol ser el cas de les pinces de plàstic.
La forma de la pinça de roba està inspirada en la seua funció. La seua ergonomia ha estat dissenyada per a respondre a les teues necessitats en totes les situacions. També s’ha optimitzat perquè siga fàcil d’usar i, al mateix temps, siga un objecte bell i pur.
Les pinces de roba d’acer inoxidable Pincinox s’adapten a tots els tipus d’estenedors gràcies a les seues dues àrees de fixació. Aquestes pinces es poden utilitzar tant per a penjar roba mullada, com per a bricolatge, cuinar, neteja, decoració, etc.
Estalvia diners a llarg termini amb aquestes pinces, ja que encara que el seu preu és major que el de les pinces de plàstic o fusta, no necessitaràs reposar les pinces perquè són molt duradores.
Pincinox és l’única pinça per a roba d’acer inoxidable fabricada a França. Això la converteix en un producte local únic.
Especificacions tècniques:
Llarg: 65 mm
Ample : 8 mm
Pes: 8 g
Mesures de l’embalatge: 16,5 x 16,5 cm
SOBRE PINCINOX:
En 1968, Louis Violet, també conegut com «Loulou», mentre treballava com a assistent de laboratori en una refineria va fabricar la seua primera pinça de roba tallant acer inoxidable d’un tambor de llavadora i donant-li forma a mà amb unes alicates de punta redona.
Amb l’ajuda d’un enginyer de Ugine, una empresa francesa coneguda pels seus acers de gran qualitat, Louis va seleccionar el material més apropiat i va desenvolupar un procés de fabricació que continua sent incomparable fins al dia de hui.
Amb el seu fill Alain, Louis Violet, treballava les vint-i-quatre hores del dia en una refineria pròxima a «l’étang de la Berre» (en Bouches-du-Rhône en el sud de França). En el seu temps lliure, els dos homes van desenvolupar la marca Pincinox i van muntar un xicotet taller a casa, en la localitat de Vitrolles.
En 1992, Alain i la seua esposa Josiane van passar a dirigir l’empresa familiar, però Louis mai solia estar lluny perquè li agradaba molt l’ambient del taller.
Pincinox va créixer i es va desenvolupar a França i internacionalment, amb detallistes a Europa, els Estats Units i Austràlia.
En 2001, l’empresa va vendre 2 milions de pinces d’acer i tenia 7 empleats treballant en l’antic taller.
A mitjan dècada de 2000, l’empresa va patir competència deslleial per una còpia inferior fabricada a la Xina. A diferència de les pinces Pincinox, que són inoxidables i irrompibles, aquesta imitació es trencaria i oxidaria. Lamentablement, a causa d’aquesta imitació, l’empresa familiar va haver de fer retallades.
Malgrat les dificultats, Pincinox es va beneficiar de la contínua lleialtat dels seus clients existents i va arribar a nous clients durant un període de creixent desig entre les persones d’adoptar un estil de vida sostenible i una forma de consum més respectuosa.
Additional Information
Pes | N/A |
---|---|
Dimensions | N/A |
Format | A granel, Pack de 20 unitats |
Ressenyes (0)
Heu d'estar identificat per a penjar una ressenya.
Ressenyes
Encara no hi ha ressenyes.